stagebandung.reismee.nl

Gezellige dag

Vandaag zijn we kennis wezen maken op de ITB. We zijn vanuit het hotel met een auto naar de universiteit gebracht. Daar stonden Peter en Willy (twee medestudenten) ons op te wachten. Zij wisten namelijk de weg al op de ITB, want deze is erg groot! Gezellig even snel bijgekletst. Op de ITB was ook Gertjan, leuk om weer wat bekende gezichten te zien en even bij te kletsen. We hebben ook met een dame van de Universiteit gesproken over onze opdracht, zij kan ons van informatie voorzien en doorverwijzen naar de juiste personen. We kregen allemaal wel honger, dus zijn we tussen de middag gaan eten met Gertjan, Peter, Willy en ons twee. Pizza . Niet zo Indonesisch, maar hij was wel heel lekker . Daarna naar Deltares doorgereden met Gertjan. De stageopdracht van ons is namelijk ook in samenwerking met Deltares. Ook daar kennis gemaakt met een aantal mensen die ons verder kunnen helpen en even gepraat met Lufi, de PhD-student die wij met onze stage helpen met zijn onderzoek. Eigenlijk zouden we daarna met Gertjan terug gaan naar de ITB om daar nog het een en ander door te nemen en daarna uit eten te gaan, maar helaas moest Gertjan snel nog iets doen voor een andere opdracht. Daarom zijn we met Peter en Willy op stap gegaan. Eerst naar hun huisvesting (ziet er ook prima uit) en daarna door naar een winkelcentrum verderop. Daar hebben we lekker in de airco gelopen en rond gekeken en daarna gegeten bij een restaurantje.

Na wat boodschappen zijn we weer terug naar ons hotel gegaan. Al met al een leuke dag en we vonden het erg gezellig om weer even bij te kletsen.

Michael en Ilsa

Dick

Ik kom wel op stagebezoek

Ilsa

Is goed. Gezellig :)

Yvette

Mag ik mee, mag ik mee, mag ik mee?